Selamat Hari Raya Aidilfitri

1 10 2008

Selamat Hari Raya!!!! Happy Eid Mubarak!!

Kepada para muslimin dan muslimat, hati-hati makan ketupat ngan lemang, jangan sampai nanti kene exercise lepas raya…haha….

Hati-hati gak masa makan rendang ngan lodeh tue, jangan sampai terkena baju raya yang kelip-kelip tue, seksa nak basuh ooooo….

Nie nak mengadu la skit kan, macam biasa, my mom akan tempah baju sebelum puasa lagi. You know what happen, tailor sial tue siapkan lambat and to make thing worse, INCOMPLETE!!

My mom nyer baju, xder hook utk kain and mine lak, kain tue x berzip, dia jahit getah terus. Ko ingat aku nie budak kecik ke apa… nanti ko sial, aku cincang ko. Asal la ko suka sangat naikkan darah aku. Lepas a few adjustment, kitorg pakai jugak baju tue. Ko kan sial, kalau ko tue x cukup tangan utk menjahit, jangan la amik tempahan lebih2. Nie ko mesti pikir pasal duit je kan sial. Tak guna mak aku hantar baju kat ko awal-awal bila ko buat baju kitorg last minute. Enough is enough mrs. D’Melrose yang kat Kluang, ko memang sial, u make my day worse and ko buat aku berdosa sebab kutuk ko. Wait aku tak kutuk, I’m just stating the truth. Nak buat duit berpada la jugak. Don’t think about the quantity, but the quality you give us. Wakatta?

Enough of that, will update more later.

Selamat Hari Raya again and Maaf Zahir Batin. To some people, sorry, no Maaf Zahir Batin to you or any forgiveness from me, including mrs. D’Melrose.

P/S: D’Melrose tue nama kodai dia~


Actions

Information

Leave a Reply

