I found him

12 02 2008

Dah lama tak update, kebelakangan kehidupan agak busy…haha…

Well, latest thing about me, I found someone, someone that I love. Dah dekat sebulan bersama dengan dia so let me tell you a bit about him.

Nama dia Muhammad Syafiq a.k.a TKsan. Dia orang Johor like me, tapi dia orang Batu Pahat. Dia suka tengok anime, main games, cosplaying, dan macam2 lagi.  He is younger than me about a year. Dia lahir pada December 7th, 1987. Dia anak sulung dari 7 adik beradik…ramai tue…haha

Well, kitorang finally declared our relationship on December 28th, 2007.

So, he is the new man in my life. Happy!!

^.^


Actions

Information

2 responses

12 02 2008
strike.a.pose

hye..tahniah jumpe new partner..may u always happy okies:)

13 02 2008
EvA

Thank you so much ^.^

Leave a Reply

