Current Addiction : Ghost Online (GO)

8 04 2007

OK, currently apa yg aku addicted kan is GHOST ONLINE. Game nie kan, macam maple but different character, different monster…etc etc…

Aku pon baru jek mula main Ghost Online nie. Dalam 2, 3 hari lepas. Nie char pertama aku. Masih peasant lagi. So far, apa yang aku tau, ada 3 job jek kat dalam GO nie. Assasin, Magician and Warrior. Dalam nie, macam Maple Story ada gak quest2 dia. Tapi apa yg best kat sini, nama monster dia kelakar skit. Ada satu monster tue nama dia Keropok. Rupa dia macam ikan tapi ada kaki. Ada Mr. Lompat, rupa macam belalang….macam2 lagi la….

So, apa lagi. Meh la join GO, motto GO nie, setahu aku… “Free For Life”…. Nak main GO x yah bayar, free jeks. Register, download, pas 2 main la…


Char aku tengah bertapa….LOL


Actions

Information

2 responses

12 04 2007
wenkt

nak try main la weekend ni

18 04 2007
EvA

Sila sila…best tau

Leave a Reply

